Anak Buah c|h

Thursday, April 28, 2011

Bruno Mars Fever!!!

dulu aq cuma taw lagu bruno mars - just the way u'r je...tapi aq xtaw pon lagu grenade 2 pon lagu dya..haha...tapi skang nie aq dah hafal smua lagu dya..haha...taksub giler sampai stiap kali dalam kelas aq tepekik2 nyanyi lagu grenade sampai orang nyampah..peduli apa aq...diorang minat bieber muka poyo 2 bole plak..dah la pondan..Mars nie macho la juga dari bieber uhh..haha..aq kompem dya nie leh ganti MJ..kat sini aq serta kan serba sedikit info mengenai Mars..sebenarnya bnda nie dalam english...tapi aq taw,kot2 ada pembaca2 blog aq nie yang jahil BI,,,so aq tukar la jd BM guna google translate..haha


Lebih baik jika anda tidak mengerti, hanya mendengar dan bersenang-senang. Itu tanggapan Bruno Mars akan memberi anda dengan senyum ketika diminta untuk menggambarkan suara dan muzik. Dia akan lebih suka bernyanyi, melaksanakan, dan menulis lagu nya dari berbicara tentang mereka, tetapi itu menjadi lebih dan lebih tidak dapat dielakkan hari ini. Mungkin kelihatan bahawa Mars muncul entah dari mana, co-menulis, menghasilkan dan tampil di # 1 Bob's "Tidak ada 'On You" diikuti oleh Travie McCoy's chart-mendaki "Billionaire", tapi dia membuat satu hal yang jelas: "Ini bukan sebuah kejayaan dalam semalam ".

Marikh adalah seorang penyanyi, multitalenta penulis lagu, produser dan musisi yang merasa paling di rumah ketika dia melakukan. Lahir dari keluarga muzik di Honolulu, Hawaii, ia praktikal dibesarkan di panggung. Ayahnya, seorang perkusi Latin dari Brooklyn, mengadakan persembahan tari-tarian Vegas-gaya yang memaparkan seluruh keluarga, termasuk ibunya, vokalis berbakat. Ketika Mars empat tahun diamati keluarganya hits melakukan Motown, doo-Wop medleys dan menirukan untuk orang banyak antusias semua asalnya Waikiki Beach, "Aku cemburu!" Mars berkata dengan tertawa. "Ayah saya menempatkan saya di panggung dan aku ingat menyanyikan lagu Elvis dan itu sahaja. Sejak saat itu, aku sudah kecanduan."

Kaya muzik yang pelbagai dari seluruh dunia, Honolulu merupakan sebuah bandar yang menarik untuk pemula penyanyi / penulis lagu. Di satu hujung spektrum, rumahnya dipenuhi dengan klasik tahun 1950-an yang ghairah ayahnya. Sementara itu, bandar ini kaya akan suara tradisional, termasuk reggae, rock dan muzik rakyat, serta hits pop terbaru. "Hawaii pada dasarnya di tengah dunia, jadi anda terkena setiap jenis muzik di sana," jelas Marikh.

Begitu lulus SMA, Mars meninggalkan Hawaii untuk Los Angeles dengan impian melancarkan kerjayanya sebagai artis. Mereka punya mimpi ditunda, bagaimanapun, ketika The Smeezingtons, menulis lagu / pasukan pengeluaran yang dia dirikan dengan Philip Lawrence dan Ari Levine, tiba-tiba berangkat. Pasangan ini telah dibuat hits utama untuk senarai pelbagai bakat, termasuk Flo Rida's "Benar Round", "Billionaire" Travie McCoy's, Brandy's "Long Distance" dan K'Naan's "Flags Melambaikan", yang merupakan lagu tema untuk Dunia mendatang Cup.

Mars menggambarkan waktunya di belakang layar sebagai penting untuk pembangunan dirinya sebagai seniman. "Saya menyedari bahawa anda harus masuk ke industri ini sebagai seorang seniman dengan visi yang jelas dan pemahaman tentang siapa anda. Menjadi begitu muda ketika saya pertama kali masuk, saya tidak pernah benar-benar memiliki rasa yang saya ingin menjadi Sekarang hal. benar-benar bekerja keluar kerana segala sesuatu yang saya sedang menyanyi, menulis dan menulis benar-benar saya. "

Pada tumit "Tidak ada 'on You" dan "Billionaire" dan sebagai preview apa yang datang dari Bruno Mars, Elektra Records merilis 4 EP tepat-lagu berjudul "It's Better Jika anda Tidak Mengerti". Tajuk diambil dari sebuah lirik untuk "Sisi Lain", salah satu lagu termasuk bahawa ciri-ciri Cee-Lo Green dan re-pasukan Mars dengan BobLagu ini menggambarkan rutin saat ini musisi. "Pada dasarnya cerita tentang gaya hidup anda akhirnya hidup sebagai seorang seniman dan bagaimana saya akan menjelaskan kepada seorang gadis saya hanya bertemu untuk mencuba dan menjelaskan, namun pada akhirnya ... Lebih baik jika anda tidak memahami."

Ketika diminta untuk menggambarkan muzik dia akan melepaskan Mars mengatakan "sukar untuk menempatkan diri dalam tempat aku hanya. Menulis lagu yang saya sangat percaya dan yang datang dari dalam. Tidak ada trik. Kejujuran Ini dengan melodi besar Dan aku. 'm akan bernyanyi-s dari mereka. " Koleksi lagu di EP ditulis dari pengalaman pelbagai kehidupan nyata, di mana Mars menggabungkan suara apung dengan pengeluaran sengaja sederhana. Semua lagu yang dihasilkan dan ditulis dengan pasangan Smeezingtons, Philip Lawrence.

Walaupun dia sangat bangga dengan rakaman, Mars merasa cara terbaik untuk pengalaman suara adalah untuk melihat dia tampil live dengan band-nya. "Itulah yang aku paling bersemangat untuk - memuat lagu-lagu dan perjalanan mereka di seluruh dunia." Satu-satunya tempat ia lebih suka menjadi daripada di studio rakaman, adalah dengan bandnya di atas panggung - di mana ia dibesarkan. "Saya fikir orang akan benar-benar tertarik terhadap hidup menunjukkan Kami mengubahnya menjadi pesta .."

Album2 beliau:-

“the grenade sessions” ep


doo - wops & hooligans


korang leh register sebagai ahli peminat mars kat sinie :-

No comments:

Post a Comment